Dagelijks archief: augustus 6, 2015

The Triple

Neilston 2

Omdat ik op de tweede augustus erg druk zou zijn, gaf ik mijzelf een vinckcadeau op de eerste. Vorig jaar ging ik op mijn verjaardag naar Fort William FC, de club die naast de Ben Nevis (hoogste berg van Groot-Brittannië) speelt. Het was de eerste keer dat ik sneeuw zag op twee augustus. Daarnaast is Fort William een mooi plaatsje. Goede keuze dus. Dit keer besloot ik iets helemaal anders te kiezen. Ik kon namelijk drie wedstrijden op één dag zien. Nog nooit gedaan. “The Triple” is iets waar de oude Continentals (Engelandvaarder uit de jaren ’80 en ’90) het altijd over hadden. Het was hun heilige graal. Mij leek dat iets te veel van het goede, maar ik wilde het toch zelf eens een keer meemaken. Afgelopen zaterdag was het zo ver.

Lees verder