Dagelijks archief: mei 3, 2010

That Final Day #3

Met viltstift staat het in mijn agenda: Barnet v Rochdale op 8 mei. Locatie: Underhill in Barnet. Iets minder dan 200 kilometer noordelijker trappen Burton Albion en Grimsby af voor hun wedstrijd. Weer 150 kilometer ten westen van Barnet is het Cheltenham Town tegen Accrington Stanley. Zelfs daar zouden theoretisch nog tranen kunnen vloeien. Met Cheltenham heb ik het minste, maar ik denk dat ze daar wel veilig zijn. Het gaat dus tussen twee clubs die ik allebei wel aardig vind. Met Barnet heb ik een geschiedenis, dus daar gaat mijn voorkeur naar uit. Toch zou er met de degradatie van Grimsby een mooi stukje voetbalhistorie verloren gaan. Tijd om de hoofdrolspelers van volgende week eens uit te lichten, want wie zijn Barnet en Grimsby nu eigenlijk? Te beginnen met Barnet.

Lees verder