Glorious Hearts-reis

motherwell-dsc06492

Omdat ik de komende maanden zowat ieder weekend op pad ben voor de opvolger van Terraces & Floodlights (daarover binnenkort meer) dacht ik geen GH-trip meer te kunnen organiseren. Ik heb tot april namelijk maar één leeg weekend, dat van 28 januari. Maar laat de tv-mannetjes mij nu net erg gunstig gezind zijn. Motherwell v Rangers is naar 12:30 verschoven op 28 januari, daardoor is het mogelijk is om daarna de alliteratiewedstrijd Albion v Alloa te gaan. Als kers op de taart wordt op zondag Celtic v Hearts gespeeld, dus weer een away day met de Jambos. Daarnaast doe ik een voetbalquiz en bezoeken we vuige pubs rondom Celtic Park. Voor de echte die-hard is het ook mogelijk om vrijdagavond naar Aberdeen v Dundee FC te gaan, al doet die niet mee voor dit GH-weekend (of er moeten veel mensen interesse hebben). Een avondwedstrijd op Pittodrie in januari is alleen voor de meest geharde voetbalfan te doen.

De eerste twee GH-reizen zijn mij erg goed bevallen. Twee keer veel toffe mensen ontmoet en een gezellige trip gehad met gelijkgestemden. Het zegt genoeg dat ik iedere keer moest rennen om de laatste trein naar Edinburgh te halen. Dat verwacht ik deze keer ook weer. Niet dat rennen (ik ben nog aan het herstellen), maar dat het een toffe trip wordt. Wedstrijden van Albion Rovers, waar ze overigens de beste catering van Schotland hebben, trekken nu eenmaal een iets andere soort voetbalfan dan een voetbalreis naar Barcelona. Wil je mee of meer informatie hebben, stuur dan even een mailtje naar doingthe116@hotmail.com. Uiteraard krijgen members van Glorious Hearts en mensen die eerder een zijn meegeweest weer korting.

27/01: Aberdeen v Dundee FC (19:45) -> als extraatje

aberdeen-dsc08341

28/01: Motherwell v Rangers (12:30)

motherwell-22

28/01: Albion Rovers v Alloa Athletic (15:00)

albion-rovers-dsc00877

29/01: Celtic v Hearts (13:00)

celtic-dsc05035

 

 

Geef een reactie

