A Trip Down Memory Lane

Kaartjes

Op 27 november breng ik Glorious Hearts uit, precies twee jaar na Terraces & Floodlights. Uiteraard is dat geen toeval. Ik ben liefhebber van symboliek. Vandaar ook dat ik dit weekend een klassieke “Trip down Memory Lane” ga maken. Ik ga Rotherham v Sheffield Wednesday, Blackburn v Burnley en Sunderland v Newcastle bezoeken, alle drie wedstrijden die in Terraces & Floodlights beschreven staan. Heel mooi dat ze toevallig alle drie in één weekend worden gespeeld en dat ze alle drie zijn verschoven voor tv, zodat ik ze allemaal kan zijn. Toeval bestaat niet. Ik heb er zin in. Alle drie zijn mooie derby’s. Rotherham v Wednesday bezocht ik in 2007, nog in het oude Millmoor. Nu speelt de club in een nieuw stadion dat daar echt vlakbij ligt. Blackburn v Burnley bezocht ik al twee keer eerder (2009 en 2014) en dat is de beste derby van Engeland. Wat wel raar is, is dat Burnley dit keer favoriet is. Ik was bij Sunderland v Newcastle  in 2012. Die vond ik wat tegenvallen, maar de omgekeerde versie was heerlijk. Beide clubs staan nu op degradatieplaatsen, Sunderland won zelfs nog geen enkele keer, dus dat wordt een beladen wedstrijd. Om alvast in de stemming te komen hieronder foto’s van mijn vorige trips van deze Terraces & Floodlights-wedstrijden.

Rotherham United v Sheffield Wednesday 1-3

Rotherham 6

Rotherham 21

Rotherham 20

Blackburn Rovers v Burnley 3-2

Blackburn 22

Blackburn 30

Blackburn 29

Sunderland v Newcastle United 1-1

Sunderland 13

Sunderland 47

Sunderland 55

2 Reacties op “A Trip Down Memory Lane

  1. Heel veel plezier. En gewoon meezingen met ‘You’re mom’s your dad!’ dit weekend!

Geef een reactie

