Notts County v Mansfield Town 0-2

Notts County 1

Notts County v Mansfield Town 0-2 (League Two, Meadow Lane (10074), 14-08-2015)

De fixturemakers hadden zowel Nottingham Forest als Notts County een thuiswedstrijd gegeven op 15 augustus. Daar was de politie niet blij mee, want de stadions liggen zowat naast elkaar. Vreemd genoeg werd besloten om Notts County v Mansfield naar de vrjdagavond te verplaatsen, terwijl dat toch een derby is. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik mij er weinig bij kon voorstellen, maar ik had mij vergist. Mansfield nam maar liefst 2800 man mee en die maakten er en gekkenhuis van. Notts County ook, maar dan anders. Hoewel het wel mooi was om live ‘The Wheelbarrow Songmee te maken. De zogenaamd chique club van Nottingham had heel veel boefjes en die sloegen elkaar de kanerk. Ik ging zelfs verzitten vanwege de agressie, maar ook op de lower tier werd er veel gevochten. Nog nooit zoveel geweld gezien in een Engels stadion. Twee mannetjes lagen zelfs A-A en in folie gewikkeld op een brancard bij de uitgang. Dit was dus waarschijnlijk de laatste keer dat deze derby op een vrijdagavond is gespeeld.

Notts County 2

Notts County 3

Notts County 4

Notts County 5

Geef een reactie

