Doingthe116: juli

1

1. Hearts v Annan Athletic 3-1 (Petrofac Training Cup, Tynecastle (6708), 26-07-2014)

De reden waarom ik per se al in juli in Schotland wilde zijn, was de eerste ronde van de Petrofac Training Cup. Hearts speelde tegen Annan Athletic. Het werd een simpele overwinning en de kop was eraf. Het voelde echt heerlijk om op Tynecastle te zijn en ik had meteen het goede gevoel. Het is trouwens veruit de laagste gate die ik dit seizoen zag in eigen huis.

2

2. Armadale Thistle v Whitburn Juniors 1-1 (Willie Johnstone Cup, Volunteer Park (166), 29-07-2014)

De Willie Johnstone Cup zei mij niets, maar Volunteer Park des te meer. Een ideale start dus van mijn vinckjaar. Het is een prachtige ground met veel crumbled terracing. Het stadion werd vroeger gebruikt door vrijwillige soldaten als drillplaats, vandaar de naam. Ooit werd hier Leaguevoetbal gespeeld, tegenwoordig is Armadale Thistle een Juniorclub.

Geef een reactie

