Doingthe116

Doingthe116 logo (groot)

Ik heb eindelijk de 116 gedaan, maar niet op de manier waarvoor de naam van mijn site staat. Die gaat namelijk over de 116 clubs in de vijf hoogste divisies in Engeland. Ik heb DT116 dit seizoen op een andere manier gedaan: 116 wedstrijden vincken in de UK. Eigenlijk is het toeval dat ik op dat aantal uit ben gekomen, maar stiekem vind ik dat wel heel leuk. De komende twee weken blik ik terug op die wedstrijden. Ik doe het per maand (en soms deel ik die in twee als ik veel heb gevinckt die maand). Ik plaats per wedstrijd één foto en een microtekstje. Zo kunnen jullie zien wat voor obscuurs ik dit jaar heb gevinckt.

Geef een reactie

