Fulham v Brentford 1-4 (03-04-2015)

Fulham DSC01428 Ik had tot aan deze wedstrijd maar vier wedstrijden in de Premier en Football League gevinckt dit seizoen. Wel allemaal hele leuke natuurlijk en deze was derby was geen uitzondering. Het was alweer lang geleden dat ik op Craven Cottage was geweest en dit was natuurlijk een uitstekende gelegenheid.Het was 18 jaar geleden dat Brentford op Craven Cottage had gespeeld en 24 jaar geleden dat ze er hadden gewonnen. Dat werd even rechtgezet.Het werd 1-4 en ik genoot van het ontploffende uitvak. Gek overigens dat er meer man in het uitvak zaten, dan tijdens mijn eerste wedstrijd op Griffin Park, maar succes trekt nu eenmaal volk. Ondanks de 1-4-nederlaag en de degradatiezorgen was niet Fulham de verliezer van de dag, maar de #NoPyroNoParty-honden. Bij de ingang stond namelijk dat er pyrodetectiehonden waren gehuurd om vuurwerk op te sporen. Eenmaal binnen leken die honden meer bezig met elkaar te besnuffelen dan pyro op te zoeken. Na de 1-3 werd er vuurwerk afgestoken en ik denk dat de volgende dag de #NoPyroNoParty-honden een stevig gesprek hebben gehad. Foto’s van deze geweldige dag zie je hier. En ik heb wat filmpjes gemaakt: Brentford-fans met de bootcombi, de gelijkmaker van Fulham, een ontploffend uitvak en feestende Bees na afloop. Fulham DSC01300 Fulham DSC01353 Fulham DSC01378 Fulham DSC01398 Fulham DSC01451

Geef een reactie

