West Ham United v Millwall 1-1 (16-04-2005)

Programma West Ham United

Mijn trip naar West Ham v Millwall, de ultieme Danny Dyer-fixture, was mijn eerste zonder vinckers. Ik ging met mijn broertje Remco, mijn maat Marc en mijn toenmalige vriendin Evelien. Onderweg dus geen gepraat over Gus Uhlenbeek, Accrington Stanley, grounds die gingen verdwijnen  en wie er ging promoveren vanuit League Two. Nee, het was vooral NAC-bashen, want Evelien was de enige Naccers tussen allemaal Willem II’ers. Hoogtepunt van de reis was toen we ineens het plaatsje “Tilbury” zagen staan op een verkeersbord. Ik raak er nog ontroerd van. Het is wel gek dat West Ham alweer tien jaar geleden is. Volgend seizoen is het laatste jaar van de club op Upton Park. Ik wil er nog een keertje heen voordat het plat gaat. Een van de leukere PL-grounds. Jammer alleen van die schreeuwend dure kaartjes. Ik aas daarom op een bekerwedstrijd. De, heel slechte, foto’s van West Ham zie je hier.

Geef een reactie

