York City v Luton Town

York2 10

Sorry York, ik moet je mijn verontschuldigingen aanbieden. Als mensen mij vragen welke grounds ze écht moeten vincken, noem ik vaak de clichés: Goodison Park, Craven Cottage, Hillsborough, Fratton Park, Brunton Park, Kenilworth Road, Griffin Park, Turf Moor, maar jouw mooie Bootham Crescent vergeet ik vaak. Het is dat ik graag naar Crook Town wilde en dat wel heel veel rijden is op één dag. Daarom keek ik eens wat er op dinsdag werd gespeeld. York City v Luton Town is natuurlijk een kleine klassieker geworden de laatste seizoenen. Daarom ging ik jouw wedstrijd vincken. Daarnaast heb ik mij de hele dag vermaakt in je stad. Ondanks dat het 0-0 werd (maar weinig doelpunten is standaard voor mij als ik jouw zie, met 1 doelpunt in 3 wedstrijden) heb ik een heerlijke dag gehad. Je bent een van de mooiste steden van Engeland en wat is Bootham Crescent toch een heerlijke ground. Helaas verlaat je dat stadion over anderhalf jaar, daarom zal ik je voortaan als eerste noemen als iemand aan mij vraagt welke ground ze écht moeten vincken.

Hieronder een kleine selectie van mijn foto’s. Meer vind je er hier, ook van de geweldige stad York. Zo deed ik er onder andere de gratis kattentour.

York2 2

York2 6

York2 11

York2 17

York2 77

York2 81

York2 82

York2 89

York2 90

York2 91

York2 96

York2 97

York2 98

 

Een Reactie op “York City v Luton Town

  1. Klopt, Joris. York is echt een hele mooie stad, was er 3 jaar geleden. En echt de toerist uitgehangen, met de dubbeldekker een city tour gemaakt.

Geef een reactie

