Shrewsbury Town v Wycombe Wanderers 0-1 (29-01-2005)

Programma Shrewsbury

Vanwege al dat ongemak was ik op 29 januari niet thuis, maar in het ziekenhuis. Helaas kon ik toen dus niet deze “Ten Years Ago” plaatsen. Maar ik ben niet in een urn beland, dus nu alsnog. Mijn vijfde Engelse wedstrijd lijkt eigenlijk wederom erg random: Shrewsbury v Wycombe.  Maar dat was het niet, want TeeZee had gelezen dat Gay Meadow op de gevarenlijst stond en volgens hem was dat een prachtig stadionnetje. Dat bleek ook zo te zijn. Gay Meadow lag mooi naast de rivier de Severn en dicht bij het centrum. Shrewsbury is ook een prachtig stadje. Tijdens deze wedstrijd ontdekten we ook Gus Uhlenbeek bij Wycombe. Het was het begin van een paar maanden Gus-stalking. Gay Meadow was briljant. Achteraf gezien baalde ik dat ik niet ben teruggegaan voor de farewell daar, een wedstrijd in de play-offs van 2007. Nu speelt Shrewsbury in het meeste zielloze stadion van Engeland, een stuk buiten de stad. Daar wil je niet heen. Foto’s van deze vinck vind je hier.

Een Reactie op “Shrewsbury Town v Wycombe Wanderers 0-1 (29-01-2005)

Geef een reactie

