Foto-overzicht 2014

Lowestoft 55

Het was een fantastisch jaar. Ik ben blij dat jij er deel van hebt uitgemaakt. Vrees niet, hier geen facebook-spam. Toch was het inderdaad een heel mooi jaar. Niet alleen op vinckgebied overigens, maar daar gaat het hier op de site over dus daar gaat dit overzicht over. Ik heb van iedere vinck maximaal één foto gekozen voor mijn overzicht. Hieronder alvast een kleine selectie. Als je op de foto klikt, wordt hij groter. Wil je van iedere wedstrijd een foto zien, dan moet je op deze link klikken. Daar staan ze allemaal. Ik heb wel van iedere club maximaal één foto gekozen, want anders had ik heel veel Hearts erbij zitten.

Aberdeen DSC08341 Aberystwyth DSC03944

Mossley DSC02323Altrincham DSC03539 Boness DSC06892 Camelon DSC06017 Championship Final DSC05903 Easington DSC01050 Falkirk2 28 Fort William DSC07409Livingston DSC08128Great Yarmouth DSC02733Manchester United DSC03105Southend4 25 Blackburn Rovers DSC02696

 

 

Geef een reactie

