Dagelijks archief: december 15, 2014

Annan Athletic v East Fife

Annan DSC07326

Het is al halverwege december en zaterdag was pas de eerste keer dat er een wedstrijd P-P ging in de Schotse Championshi[. Uiteraard was het bij Cowdenbeath (waar ik al vier een P-P meemaakte) en uiteraard was het tegen Hearts. Ik had veel geschreven de week ervoor en daardoor wat last van mijn schouders en polsen. Ik wilde dus per se niet achter de computer kruipen eergisteren en zocht een alternatief. In de Juniors lag bijna alles er uit en de Highland League is te ver weg, dus ging ik even de wedstrijden in de League af. Dundee United v Aberdeen leek mij wel wat, maar ik was net te laat met een ticket kopen. Om 12:00 stopte namelijk de online verkoop en er waren nog maar een paar kaarten over, dus ik durfde het risico niet te nemen om op de gok naar het stadion te rijden. Ik besloot daarom om wat nieuws te vincken. Schotland heeft ook een ‘92’ en die bestaat uit 42 clubs. Daarvan heb ik er 38 gevinckt. Alleen St. Johnstone (wel gevinckt tijdens de Challenge Cup Final tussen Dundee en Inverness), Queen’s Park (wel twee bekerfinales gezien op Hampden Park), East Fife en Annan Athletic waren nog niet gevinckt. De eerste drie clubs speelden uit, dus werd het Annan Athletic v East Fife. Een ritje naar de Engelse grens.

Lees verder

Afbeelding

Pete the Eagle (Crystal Palace)

Crystal Palace 20