Dagelijks archief: december 11, 2014

Deel 1: Hartlepool United v Blyth Spartans

Hartlepool DSC07068

Van alle Leagueclubs in het noordoosten vind ik Hartlepool eigenlijk de mooiste. Newcastle United, Sunderland en, in mindere mate, Middlesbrough, vond ik in de jaren negentig geweldig, maar zijn wat saai geworden. Darlington vond ik sinds de verhuizing al niets meer, dus blijft over Hartlepool. Die hebben wel wat. Het verhaal van de Monkeyhangers, de vele herverkiezingen, de geïsoleerde ligging van het stadje en het stadionnetje hebben wel wat. Ik vind het jammer dat ze het zo slecht doen. Hartlepool in League One was gevoelsmatig te hoog, maar the Monkeyhangers in de Conference hoort helemaal niet. Ik zie ze daar namelijk niet meer uitkomen. Maar ondanks mijn sympathie voor de club was ik zelf voor Blyth Spartans deze avond.

Lees verder

Afbeelding

Elvis Gresley (Gresley FC)

Gresley 39