Win “De Football Toerist”

Omslag De football toerist

Jullie zijn bijna van mij verlost. Nog een kleine week en ik zit aan de overkant. Om mijn vertrek te vieren, geef ik een exemplaar van “De Football Toerist” weg. Aangezien ik niets mag doen met uitslagen verspelen, etc.. omdat ik dan de Lotto achter me aankrijg met hun advocaten, gaan we nog iets fouters doen: een slagzin. Het principe is simpel. Ik geef de voorzet en jullie maken het af. Reageren kan hier, via Twitter of op Facebook. Inzenden kan tot zaterdagnacht. Zondag maak ik de winnaar bekend. De slagzin begint als volgt, lekker cheesy: “Ik wil De Football Toerist graag winnen, ….”

10 Reacties op “Win “De Football Toerist”

  1. “Ik wil graag De Football Toerist winnen, dan kan ik er in mijn vakantie lekker aan beginnen”

    Succes trouwens in Schotland. Ben benieuwd naar je boek.

  2. “Ik wil De Football Toerist graag winnen, als ga ik nu liever een vrouw beminnen.
    goede reis en succes in Scotland!

  3. Ik wil De Football Toerist graag winnen als ik deze vakantie bivakkeer in mijn tent,dan verveel ik me tenminste geen moment.

  4. Ik wil de De Football Toerist graag winnen, zodat ik de 7 uur durende busreis van en naar London (voor Millwall – Leeds) in me eentje kan overleven..

  5. Ik wil de Football Toerist graag winnen, want ik ben een Nederlander en ik wil er niet voor pinnen.

    Veel succes in Schotland en ik lees over een dik jaar met plezier al je belevenissen.

  6. Ik wil de Football Toerist graag winnen zoals je ziet, mocht het zo niet lukken vraag ik hem gewoon aan Sinterklaas en Zwarte Piet, als ze dit jaar tenminste nog komen, ik ben bang van niet…
    Veel plezier en succes in Schotland!

  7. Ik wil de Football Toerist graag winnen, want dan heb ik een steuntje voor mijn drie onderkinnen,

  8. Ik wil de Football Toerist graag winnen, een andere plek voor een ode aan Gus Uhlenbeek valt er immers niet te verzinnen.

  9. ik wil de Football Toerist graag winnen omdat het begrijpen van jou passie voor de lagere regionen van het Engelse voetbal toch ergens moet beginnen

  10. Ik wil de Football Toerist winnen omdat gras groen is, voetbalschoenen zwart zijn en mijn hoofd een voetbal.

    Joris heel veel plezier en succes in Schotland!

Geef een reactie

