Stewart Terrace 9

36922943_12a9814a28_z

Het is wat rustig op mijn blog. Nu is het dat meestal wel in de zomerstop, maar dit keer is er nog een andere reden. Ik ben allemaal bezig met mijn verhuizing naar Edinburgh. Mocht je het gemist hebben, hier is alles te lezen: Glorious Hearts. Afgelopen woensdag kreeg ik goed nieuws, want mijn kamer aan Stewart Terrace gaat door. Qua locatie kan ik niet beter zitten. Kijk maar op Google Maps. Ik kan naar Tynecastle rollen. Het is een pak van mijn hart dat het nu geregeld is, want dat scheelt een hoop gedoe. Als dit niet was gelukt, had ik eerst in een hostel moeten zitten. Nu kan ik al een hoop regelen vanuit Nederland, omdat ik nu een adres heb in Schotland. Een datum van vertrek is ook al bekend. Ik ga op 23 juli met de boot naar Newcastle en kom de dag erop aan. Vanaf 24 juli woon ik dus definitief in Edinburgh.

4 Reacties op “Stewart Terrace 9

  1. Veel plezier in Edinburgh! Als (eveneens) wielerliefhebber werd ik vandaag aangenaam verrast door een “luchtshot” van Hillsborough tijdens de 2e etappe van de Tour de France bij het binnenrijden van Sheffield!

  2. Veel succes en veel plezier daar! Wordt zeker een onvergetelijke ervaring daar in Schotland, dat is emigreren altijd. En er zijn weinig idyllischer steden denkbaar dan Edinburgh… Reken daarbij nog dat de First Division dit jaar wel heel boeiend is met beide Edinburghse clubs en Rangers er nog bij. En mits je nog meer dan enkel Hearts wil meepikken heb je nog keuze uit diverse Junior clubs zoals Edinburgh University en Edinburgh City die het al enkele keren goed deden in de SFA Cup.

    En je hebt nog net genoeg tijd in Nederland om er nog bij te zijn als de Oranjegekte losbarst wegens een wereldtitel (al gun ik het jullie, ik vrees dat Argentinië het eindstation wordt maar dan kan Nederland wel nog hun statistieken extreem verbeteren in de “kleine finale” tegen de Braziliaanse puinhoop🙂 PS Joris, heb je dat mailtje van me gekregen met de link naar een artikel over BRA-DUI? Gezien de woordkeuze van de journalist denk ik dat je die wel leuk zult vinden, de journalist maakt Brazilië min of meer met de grond gelijk. Hoop dat dat mailtje je bereikt heeft, ookal is het een schaamteloos leedvermaak met die arme Scolari, Cesar, Fred en de huilende David Luiz).

  3. 1 10.08.2014 Rangers away
    2 17.08.2014 Hibernian home

    leuke opening van het seizoen🙂

  4. Veel plezier!
    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

