De Football Toerist

De Football Toerist 1

Gisteren kreeg ik “De Football Toerist” binnen. Dat was wel een speciaal moment. Het is heel apart om je eigen boek in handen te hebben. Ik ben er erg tevreden mee. Het boek ziet er goed uit en is sinds gisteren in de winkels en op bol.com te krijgen. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen. Just Publisher, mijn uitgeverij, heeft er 1000 laten drukken. Ik krijg wekelijks nog een paar aanvragen of ik Terraces & Floodlights nog heb. Mensen willen zelfs de beschadigde exemplaren (bedankt nog UPS) kopen. Nu kan ik ze gelukkig doorverwijzen naar “De Football Toerist”.  Het verschilt qua inhoud niet veel van Terraces & Floodlights. De verhalen zijn iets korter, doordat er een aantal pagina’s met foto’s zijn toegevoegd. Voor de rest is het aardig intact gebleven. Hieronder alvast een sneak preview.

De kopjes van de hoofdstukken zijn wat anders dan in Terraces & Floodligths

De kopjes van de hoofdstukken zijn wat anders dan in Terraces & Floodligths

Een andere verandering is dat er 28 foto's zijn toegevoegd

Een andere verandering is dat er 28 foto’s zijn toegevoegd

En ten slotte de achterflap

En ten slotte de achterflap

3 Reacties op “De Football Toerist

  1. Heb T&F al, maar die foto’s zijn zeker een mooie toevoeging. Waarom geen Engelse vlag, maar de Union Jack? Of was dat een uitgeversding?

    Mooi al die extra uitgaven, maar ik kijk al weer uit naar het boek over Hearts. Hoe beter deze loopt, hoe beter de volgende wordt denk ik dan maar!

  2. Ben zo blij dat ik een exemplaar van T&F heb!

Geef een reactie

