Terraces & Floodlights 2

T&F Boekomslag4

Ik heb het al aangekondigd op Twitter, maar nu ook op mijn blog. Deel 2 van Teraces & Floodlights komt namelijk op de dag van de FA Cup Final in 2015. Tenminste dat is de voorlopige planning. Wanneer die finale is, is op het moment nog niet bekend. Maar normaal is die halverwege mei. Ik heb dus nog iets minder dan anderhalf jaar om dit project te realiseren. Dat is ook wel nodig, want de komende tijd moet ik mijn opleiding maar eens gaan afronden. Bovenstaande foto is overigens niet de kaft van deel 2. Het stadion op de foto is namelijk Valley Parade van Bradford City en die club is al in deel 1 verschenen. Ik ben wel erg te spreken over die kaft, dus wie weet komt er een soortgelijke foto voor deel 2.

15 Reacties op “Terraces & Floodlights 2

  1. Verheug me al op deel 2. Deel 1 heb ik praktisch in 1 ruk uitgelezen. Komt in deel 2 Schotland ook aan bod?

  2. Deel 1 is echt geweldig. Na elk hoofdstuk ga ik op zoek naar aanvullende informatie. Zo is het heerlijk om oude samenvattingen te zien van bijvoorbeeld Burney – Blackburn Rovers😀

    Deel 2 mag wat mij betreft al mei 2014 komen hoor😉

    • Helaas moet ik die kloteschool eerst afmaken, anders was ik er nu al mee begonnen. Ik zou eigenlijk werkloos moeten zijn, dan kon ik er fulltime aan werken. Nadeel is dat ik dan geen reisjes meer kan maken. Catch 22.

  3. Gaan Schotland en Ierland in dit boek ook aan bod komen? Of wordt het een vervolg op deel 1 met enkel Engelse wedstrijden?

  4. In principe vooral leagueclubs. Overigens zag ik vorige week ineens dat Ron Brooks tegenwoordig sponsor is bij Derby County. Ik viel bijna flauw: http://farm4.staticflickr.com/3772/12001862916_91490b0d04_b.jpg

    • Dat is fantastisch. Legendes horen niet te verdwijnen omdat een club bankroet gaat. Ik begin Derby County plots een heel sympathieke ploeg te vinden. Als ik ooit mijn rijbewijs zou halen, dan haal ik mijn auto bij Ron Brooks!

  5. Beste Joris, ik heb deel 1 in één keer uitgelezen. Geweldig hoe jij de sfeer in de stadions hebt beschreven. Kan niet wachten op deel 2! Succes met de voorbereidingen.

  6. dus er komen weer nieuwe reis verslagen op de site?

  7. Joris,
    ik zie uit naar deel 2. Wel hoop ik dat er wat foto’s in komen te staan die – soms nog meer dan woorden – de sfeer kunnen weergeven.

Geef een reactie

