Terraces & Floodlights: het eerste exemplaar

Arjan de Zeeuw

Met Tom Egbers heb ik de ideale persoon gevonden om mijn voorwoord te schrijven vanwege de invloed die “That Final Day” op me heeft gehad. Ik wilde het eerste exemplaar van Terraces & Floodlights dan ook uitreiken aan iemand die echt een link heeft met dit boek. Ik kon me eigenlijk maar één persoon bedenken: Arjan de Zeeuw. Hij speelde bij Portsmouth tijdens mijn eerste bezoek aan Engeland. Helaas werd hij die dag gespaard (Portsmouth v Scunthorpe was een FA Cup-wedstrijd en daardoor minder belangrijk), maar eigenlijk maakt dat ook niets uit. Hij typeert voor mij het Engelse voetbal waar ik zo van houd. De Zeeuw heeft een mooie carrière gehad bij Portsmouth, Barnsley, Wigan Athletic en Coventry. Helaas kwam hij nooit uit voor het Nederlands elftal, maar in Engeland dragen ze hem op handen. Ik vind De Zeeuw ook een typisch ‘Engelse’ voetballer, dus ik ben erg blij dat uitgerekend hij op 27 november het eerste exemplaar in ontvangst wil nemen. Alle puzzelstukjes vallen perfect op z’n plaats bij dit boek.

3 Reacties op “Terraces & Floodlights: het eerste exemplaar

  1. Mijn held van Telstar ! Nodigde een kameraad en mij ooit na de wedstrijd tegen Charlton uit in de players-lounge van Barnsley. Fijne vent.

  2. Ja dit kan inderdaad nauwelijks beter!

  3. Cool & TELSTARRRRRRR !!!! idd

Geef een reactie

