DT116 in De Telegraaf

Artikel Telegraaf 001

In de film Zwartboek schreeuwt Carice van Houten: “Houdt het dan nooit op!” Nee, Carice de mediageilheid van DT116 kent geen grenzen meer. Vandaag stond ik in De Telegraaf. Het was een mooie pagina met genuil over Zwarte Piet, een vrouw die de nieuwe bonuskaart van de AH niet snapt en promotie voor de cd van Marco Borsato. Dat zijn paginagenoten waar je trots op kunt zijn en dat ben ik ook. Vooral omdat er weer een grote egofoto boven staat. Ik heb voorlopig geen mediaoptredens meer staan, dus iedereen kan weer rustig kranten kopen, maar tegen de tijd dat mijn boek uitkomt kan het zomaar gebeuren dat mijn kop weer ergens opduikt.

2 Reacties op “DT116 in De Telegraaf

  1. Mooi artikel, papieren kranten blijven toch het leukst in het digitale tijdperk waarin we zitten. Dat stukje over indoor-vissen vond ik ook wel interessant trouwens, misschien iets voor in de arena of gelredome…
    Veel plezier in Schotland.

  2. Mooi artikel! Vooral die laatste paragraaf en die “ik wil hier nog jaren mee doorgaan” vond ik heel mooi te lezen. Groundhoppen is een passie die velen niet snappen maar eens je het virus te pakken hebt blijf je nieuwe stadions en wedstrijden opzoeken, ongeacht hoeveel je er al op de teller hebt… En als je naast Marco Borsato staat in de pers, dan heb je het helemaal gemaakt😉

Geef een reactie

