Terraces & Floodlights: de boekpresentatie

Copa 2

Het wordt tijd om bekend te maken waar ik mijn boekpresentatie ga geven op 27 november, de dag voordat Terraces & Floodlights te koop is. Het is mijn droomlocatie geworden: de winkel van COPA in Amsterdam. Als Tilburgliefhebber had ik het graag in Tilburg gedaan, maar hier hebben we helaas geen locatie zoals de winkel van COPA. Het is net een museum en de mannen van COPA denken hetzelfde over voetbal als ik. Zij genieten ook van het kleine. Ik was dus erg blij dat ik kosteloos de ruimte mag gebruiken voor mijn boekpresentatie. Het lijkt wel of alle puzzelstukjes perfect op de plaats vallen bij dit boek. Tom Egbers wilde ik graag voor het voorwoord, dat is gelukt. Ik wilde graag mijn presentatie bij COPA doen en dat is ook gelukt. Als nu ook nog mijn droompersoon het eerste boek in ontvangst wil nemen, ben ik helemaal gelukkig. We gaan het zien.

Copa 4

Copa 3

Copa 6

Copa 5

Copa 1

9 Reacties op “Terraces & Floodlights: de boekpresentatie

  1. Jammer, zal stukken minder druk zijn zonder alle groundhoppende Feyenoordanglofielen.

  2. William van Holsteijn

    Ik hoor t wel als je zo graag wilt dat ik er bij ben!!!

  3. Joris, Amsterdam…ik pas…😉

  4. Is dit vrij toegankelijk? Als ik tijd heb kom ik graag even langs haha.

  5. Jammer dat er geen plaatjes in het boek komen, anders was ik graag afgereisd richting 020…

  6. Het is een besloten boekpresentatie. Kunnen maar vijftig man in.

  7. Mochten er nog 2 plaatsjes over zijn voor trouwe Woking fans..😉

    Geniet ervan!

Geef een reactie

