DT116 in het Brabants Dagblad

BD DT116

Afgelopen week stond er een artikel over mij in het Brabants Dagblad over mijn vinckhobby en mijn boek. Op de website van de krant is het helaas niet verschenen, vandaar dat ik hier de PDF’s heb voor de niet-Brabanders onder mijn lezers. Ik ben er zelf tevreden over. Er staat alvast een voorpublicatie in en waar je het boek kunt bestellen. De grote ego-foto had voor mij niet per se gehoeven, maar je kunt niet alles hebben. Waarschijnlijk ben ik nu een BN’er in de F-categorie en vraagt SBS6 mij binnenkort om op een eiland te gaan zitten met de zoon van Dries Roelvink en Barbie’s Baby. Hiephoi. Voor wie het artikel wil lezen hier deel 1 en hier deel 2 (let op: bevat grote foto). Er komt binnenkort nog een mediaoptreden van de mediageile DT116 en dat zal ik hier ook proberen te plaatsen.

Geef een reactie

