Terraces & Floodlights: pre-order

T&F Boekomslag2

Het is nu mogelijk om op mijn site Terraces & Floodlights voor te bestellen. Er zijn verschillende redenen om dat te doen. Zo heb je hem meteen op 28 november in huis en signeer ik je boek. Als je vooraf mijn boek bestelt, ding je ook mee naar een uitnodiging voor de boekpresentatie van Terraces & Floodlights. Ik geef er drie weg. De presentatie is op 27 november. Locatie en tijd maak ik in de loop van deze maand bekend. Daarnaast is Terraces & Floodlights goedkoper als je hem op mijn site koopt. Hier kost hij 18,88, een bedrag gekozen vanwege het oprichtingsjaar van de Football League: 1888. Daar zitten ook de verzendkosten van 3,60 bij, dus eigenlijk kost hij maar 15,28. Voor dat bedrag kun je bij FOX één Jupiler League-wedstrijd zien en een biertje met een zak chips kopen. In de winkel gaat Terraces & Floodlights 19,95 kosten. Van ieder verkocht boek gaat een deel naar The Sir Bobby Robson Foundation. Dus eigenlijk is er geen reden om het boek niet te kopen. Lees hier alles over de mogelijkheid tot een pre-order van Terraces & Floodlights.

Een Reactie op “Terraces & Floodlights: pre-order

  1. Leuk, Joris!

    Nu al zin om je boek te lezen.
    Mooi symbolisch bedrag, en nog een goed doel ook. Hulde!
    Keep Up The Good Work!!

    Succes,

    Tim

Geef een reactie

