Terraces & Floodlights: de website

T&F Boekomslag2

Ik weet dat ik dit blog al heb en daarnaast de site voor mijn wedstrijdverslagen, maar ik heb besloten om een aparte site voor het boek te maken (eigenlijk heb ik die niet gemaakt, maar @DutchAddick): www.terracesandfloodlights.com. Op die site kun je al het nieuws volgen over het boek Terraces & Floodlights. Zo zal er dagelijks een nieuw hoofdstuk bekend worden gemaakt en kun je alles lezen over de releasedate (28 november), de achtergronden bij het boek en wanneer en hoe je het kunt kopen (overmorgen komt er een bestelformulier op de site), waar ik mijn boekpresentatie ga houden, waar ik in Engeland naartoe ga om het boek uit te reiken, etc… Tot nu toe is nog niet alles duidelijk, maar daarvoor moet je de nieuwssectie van die site in de gaten houden. De komende dagen zal er veel nieuws bekend worden.

4 Reacties op “Terraces & Floodlights: de website

  1. Mooi sinterklaas cadeau! Komt op m’n verlanlijst

  2. Eerste post hier: Lees de verslagen/artikelen hier al jaren met interesse. Zojuist bestelling voor het boek geplaatst.

  3. Mooie site. Heb er net 1 besteld en betaald. Kan niet wachten.

  4. Heb hem ook besteld, kijk er naar uit om hem te lezen.

Geef een reactie

