7 Reacties op “Port Vale logo

  1. Doet me ietwat denken aan het logo van Real Sociedad, met die sjerp. Maar herken ik daar een speer of is dat een antiek soort vlaggenmast (die hadden vroeger soms ook een wat puntig uiteinde, maar dit lijkt toch echt wel op een speer)?

    Ik merk alleszins dat je al helemaal #indebanvanportvale bent😉

  2. Ik kan me nog herinneren dat Port Vale in Fifa 2000 zat omdat Robbie Willams zijn muziek in het spel verwerkt was.

    • Robbie is een groot fan van Port Vale, en in financiëel wat zorgwekkende tijden hebben ze hem om een donatie gevraagd. Ik kan me niet meteen meer herinneren of hij uiteindelijk een schenking gedaan heeft of niet.

      Er zijn alleszins genoeg rijke celebrities die hun portefeuille dichthouden als hun club komt aankloppen. Toen Man City nog op Maine Road zat en lang voor er oliegeld aankwam vroeg men de Oasis broertjes of ze niet wilden bijspringen. Het antwoord was “In the end, I’m just a fan”. Dat zou een begrijpelijk antwoord zijn voor “just a fan”, maar als je weet hoeveel geld de broertjes Gallagher op de bank hebben denk ik niet dat de vergelijking met de doorsnee fan nog echt geldig is. Maar ze hebben in elk geval geen pond gegeven.

      Elton John daarentegen heeft zich zelfs ingekocht in het bestuur van Watford en heeft nog altijd een titel als erevoorzitter of ere-lid. Maar die heeft ook de bankrekening stevig geplunderd om de club te redden.

      • Williams heeft 3 ton in de club gestoken destijds en werd daarmee de grootaandeelhouder. Hij is fan van ze omdat zijnn pa de uitbater was van de social club van Port Vale en hij natuurlijk uit Tunstall kwam.

Geef een reactie

