Intro Worcester City v Chester

Worcester2%2048

Het was het seizoen van het afscheid. Twee van de leukere stadions in Engeland verdwenen: Underhill en St. George’s Lane. Met de club Barnet heb ik meer dan met Worcester, maar qua stadion vind ik SGL veel mooier. Daar moesten we bij zijn en dat deden we dan ook. Wedstrijd stelde niets voor, maar het was puur genot om SGL nog een keertje te zien. Eeuwig zonde dat ze dat gaan platgooien en vervangen voor oersaaie appartementen. Eigenlijk is dat gewoon een misdaad. Twee keer heb ik het stadion nu gezien en het was in totaal verschillende omstandigheden. Dit keer was het uitverkocht en stonden de fans niet door elkaar. Ik zag zelfs een klassieke afspraak om na de wedstrijd te knokken. Beide clubs hebben namelijk flink wat casuals. Ik heb weinig met hooligans, maar het zorgde wel voor vermaak. Het hele stuk is hier te lezen.

4 Reacties op “Intro Worcester City v Chester

  1. William van Holsteijn

    Fraai stuk, met de club heb ik weinig, maar begrijp je sentiment. Deze foto´s zijn wel erg fraai en begrijp dat je met moeite weg kon gaan…

    • Ik heb hetzelfde: weinig met de club, maar heel veel met het stadion. In de jaren 60 hadden bijna alle grote Non-League clubs een stadions als deze en nu zijn ze allemaal weg.

  2. Weer een leuk verslag om te lezen en wat een schitterende ground. Ik wilde u/je graag een vraag stellen over wat grounds in Engeland en Schotland, waar kan ik dat het beste doen?

Geef een reactie

