Photostream Season 2012/2013

Flickr overzicht 20122013

Ja, ook DT116 gaat met z’n tijd mee. Ik heb een Flickr-account aangemaakt. Twijfelde even over Instagram, maar daar worden foto’s wel erg lelijk. Ik sluit me aan bij de meester Stuart Clarke, die ook niets met Instagram heeft. Speciaal voor jullie heb ik een overzicht gemaakt van het seizoen 2012/2013. Van alle 34 wedstrijden heb ik een aantal foto’s (meestal vijf) gepakt en die door elkaar gehusseld. Het gevolg? Een kek overzicht van mijn seizoen. Ik heb niet allemaal de mooiste foto’s gepakt, maar ervoor proberen te zorgen dat het weergeeft hoe ik het seizoen beleefd heb. Als ik er al naar kijk, heb ik alweer zin in komend seizoen. Hier is de link naar het overzicht. Veel plezier ermee.

Geef een reactie

