Port Vale v Shrewsbury Town

Port Vale v Shrewsbury

Mijn droom kwam vandaag uit: Port Vale kreeg een thuiswedstrijd op 26 oktober van Sir Fixture. Ik was erg gelukkig. Dat het tegen een van de zes clubs was tegen wie ik ze liever niet zag, Gillingham, vond ik nog niets eens zo’n ramp. Wat ik wel een ramp vond, was dat de twee potten die ik perse wilde bezoeken (Partick Thistle v Celtic en Ross County v Inverness) óók op 26 oktober waren. Dat is echt niet te geloven. Ik geloof het nog altijd niet. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik naar andere opties ben gaan kijken. Een derby leek me wel wat, dus kwam ik bij Port Vale v Shrewsbury en Port Vale v Crewe uit. De laatste is de mooiere derby, maar die pot tegen Shrewsbury is op 16 november, zo’n oersaai internationaal weekend. Komt ook nog eens bij dat ik Shrewsbury een leukere club vind dan Crewe. Voorlopig neig ik dus heel sterk naar die pot in november. Dat is vanaf vandaag nog precies 150 dagen. Bring it on. Ik heb er zin an.

Geef een reactie

