Photo Countdown to the 92

Zoals iedereen wel zal weten, ga ik volgend seizoen de zogenaamde ’92’ vincken. Momenteel sta ik op 91 en heb ik, op Port Vale na, alle clubs in de Premier League, Championship, League One en League Two een keer een thuiswedstrijd zien spelen. Ondanks dat mijn site Doingthe116 heet, voelt die 92ste wel heel bijzonder aan. Sinds ik er een stuk of 80 van de 92 had, ben ik bewust wedstrijden gaan uitzoeken. Niet zomaar random wat clubs vincken, maar met een derby of belangrijke pot. Port Vale gaat wel heel random worden. Ik pak die eind oktober mee. Het gaat de 19de of 26ste worden, ligt eraan wanneer ze thuisspelen. Ik ben er van overtuigd dat het de 19de gaat worden, want de 26ste zou té mooi zijn om waar te zijn. Op die dag, precies op die dag, bestaat de FA exact 150 jaar. En wat is er mooier om dan mijn 92ste te vincken? Het zal dus niet die dag worden, maar de 19de. Omdat die precies 200 dagen verderop is, ga ik vanaf nu terugblikken op alle Engelse wedstrijden (op dit moment 178) die ik heb gezien. Van iedere pot kies ik een foto en die plaats ik. Een soort trip down memory lane.

4 Reacties op “Photo Countdown to the 92

  1. Gaaf idee! Ik zie ze graag tegemoet🙂

  2. Mooi. Ik kijk er naar uit.

  3. Man, 178 duels, wat zal je dat een berg knaken hebben gekost. Van dat geld had je een keuken kunnen kopen. Op z’n minst!

    ….

    Maar hey, een keuken, fuck it, wat moet je dr mee, man? Keukens zijn voor wijven. Engels voetbal, das voor mannen. Tig keer mooier dan een keuken. Dus alvast van harte. Want well done!

    Een Feyenoorder

    * ging stervensjaloers in de keuken staan *

Geef een reactie

