Intro Raith Rovers v Celtic

Raith2 51

Er zijn een aantal Schotse stadions waar ik wel wekelijks naartoe zou willen. Stark’s Park van Raith Rovers is er eentje van. Ik zag er ooit de Kingdom of Fife derby en wist dat het niet veel beter ging worden. Maar dat werd het wel, toen Raith Rovers v Celtic uit de koker kwam rollen. ‘Mijn’ Bhoys zien in zo’n heerlijk stadion, dat was toch wel puur genot. Het werd ook een mooie dag. Overnachten, stappen en, de volgende ochtend, rondlopen in Kirkcaldy, gevolgd door een potje voetbal. Celtic won en ik zat op een stokoude tribune. Ik had mijn zondag ook op een meubelboulevard kunnen doorbrengen, maar dit is toch nét eventjes leuker. Verslagje.

6 Reacties op “Intro Raith Rovers v Celtic

  1. Die mainstand is idd wel erg tof.

  2. Peenvogel Voetbalreizen BV moet maar eens de boot naar Edinburgh pakken om dit soort stadionnetjes te vincken😉

  3. Of je gaat een keer met de DT116 -express mee volgend jaar.

Geef een reactie

