Doingthe116 update

Hopelijk zijn we vanaf nu van die koude horror af. Deze maand belooft weer heel erg mooi te worden. Als er niets geks gebeurt, bezoek ik in maart vier geweldige wedstrijden. Morgen Spurs v Arsenal. Ik kijk er erg naar uit. Ben benieuwd waar deze wedstrijd ergens eindigt op mijn derbyladder. Ik hoop erg hoog, want dat betekent dat ik een kraker ga zien. Halverwege maart ga ik voor het laatst naar Schotland dit seizoen. Drie wedstrijden ga ik er zien. We trappen af met Motherwell v Hibernian. Fir Park is altijd leuk en zeker met een avondpot. De dag erop gaan we naar Arbroath v Queen of the South. Arbroath staat het hoogste op mijn fictieve vincklijstje, dus daar komt een nieuwe bovenaan te staan. Met een beetje mazzel wordt Queen of the South die dag kampioen, dat zou helemaal mooi zijn. We sluiten op zondag af met Dundee United v Dundee. De tweede Dundee derby die ik dit seizoen ga zien. Genieten dus.

Wat betreft mijn boek, heb ik nu zeven hoofdstukken af. Minder dan gehoopt, maar beter zo dan dat ik het afraffel. Erg leuk om al die oude tripjes opnieuw te beleven. De planning is nog steeds om het niet lang na mijn Port Vale-vinck uit te brengen. Ik ben overigens erg tevreden over het vernieuwde Facebook. Ik zie dat andere mensen ook foto’s plaatsen en zelf kan ik mijn ei er wel op kwijt. Zoals de meeste vinckers wel gemerkt hebben zijn de verhalen op mijn blog wat korter geworden. Dat blijft voorlopig zo, maar zo zorg ik er wel voor dat er regelmatig nieuwe stukjes opstaan. De komende maand een AFC Nicknames over Chelsea, Classic Football Shirt over Motherwell, Arbroath en Dundee Hibernian en natuurlijk wat verhaaltjes over de clubs die ik ga bezoeken. Ik hoop ook mijn eerste deel van mijn nieuwe reeks “Club Obscura” te plaatsen. Dat gaat over, hoe kan het ook anders, obscure clubs.

5 Reacties op “Doingthe116 update

  1. Ik denk dat je je vandaag wel heb vermaakt…. mooie en spannende pot met een een terechte winnaar…COYS

  2. Obscure clubs, dat klinkt heel boeiend. Bring it on!🙂

    Veel plezier met de trips. Vooral Arbroath lijkt een geweldige pot, de tegenstander is ook nog eens attractief.

    • Het is jammer dat Brechin zoveel P-P’s heeft. Daardoor kunnen ze virtueel nog altijd Queen of the South inhalen. Anders had dit wel eens de kampioenswedstrijd voor The Doonhammers kunnen zijn.

      • Ik zou het QOTS alleszins erg gunnen. Nog altijd de mooiste clubnaam van heel West Europa vind ik. Het is bijna poëzie. Het is 1 van die clubs waar ik op livescore.com toch altijd even ga kijken wat ze hebben gepresteerd. Gek hoe enkel een clubnaam een zekere sympathie voor een team kan opwekken.

Geef een reactie

