Intro Huddersfield Town v Wolverhampton Wanderers

Vijf jaar geleden was ik al een keer bij Huddersfield Town. Destijds kwamen we door vertraging met het vliegtuig te laat aan en moesten we ook al eerder vertrekken ivm en wedstrijd van Leeds. Daarom voelde die vinck niet goed aan. Hoewel ik graag een obscure non-League ground had gevinckt op deze zaterdag, vond ik dit een geweldig alternatief. Eerst nog een leuk potje kijken bij Bradley Mills en daarna deze wedstrijd. Van alle nieuwe stadion, blijft dit toch wel mijn favoriet. Aparte vormen en die heuvel op de achtergrond is geniaal. Wedstrijd zelf was de beste van het weekend, Maar genoeg gezeverd, want jullie willen natuurlijk meer weten over die dame hierboven. Dat kun je hier lezen.

3 Reacties op “Intro Huddersfield Town v Wolverhampton Wanderers

  1. Ik heb het artikel van A tot Z gelezen en ik ben nog steeds niets wijzer over de dame op die foto. Wat een scam.

  2. Pippa M?

Geef een reactie

