Met DT116 naar Hull

Ik heb het al wel eens over een DT116-trip gehad en nu moet het er toch maar eens van komen. Ik kreeg een tip dat de Yorkshire derby Hull v Leeds van 29 december, ondanks de 12:30 kick-off, toch te bereiken was. Normaal kijk ik vooral naar vliegen, maar met de boot is dit goed te doen. De boot is ook een stuk gezelliger dan het vliegtuig, dus leek dit me wel een mooie pot om als DT116-trip te doen. Mocht je meewillen, maak dat dan even kenbaar op Twitter, Facebook of hier op mijn blog. Alvast wat info. Boot vertrekt om 21:00 vanuit Europoort en je komt ’s ochtends om 8:00 aan in Hull. Die avond ga je om 20:30 weer terug en kom je om 9:00 aan in Europoort. Ik denk dat boot en wedstrijdticket zo rond de 110-125 euro zullen uitkomen. Mochten we met een behoorlijke groep gaan, dan zal ik nog wat dingetjes proberen te regelen, zoals een voetbalquiz en misschien wel een rondleiding daar. Laat het voor zaterdag weten, want daarna wil ik alles gaan regelen. Stuur even een mailtje naar doingthe116@hotmail.com.

23 Reacties op “Met DT116 naar Hull

  1. Als groot voetbalfan ben ik zeer geïnteresseerd in deze trip. Kan mezelf nog geen groundhopper noemen, met de nadruk op nog.

  2. Ik en een maat hebben zeker interesse om mee te gaan, had het ook al op twitter laten weten.

  3. Ik heb je toevallig net een mail gestuurd en geef daarin uiteraard te kennen wel mee te willen.

  4. Interessant! Ga hem met digitaal potlood in de agenda zetten en eens polsen of Stijn en Max ook interesse hebben.

  5. Ik heb het al via mail bevestigd, maar hierbij geef ik nogmaals aan graag mee te willen. We komen met zijn tweeën.

  6. Naast mij is een maat van mij ook geinteresseerd. Ook wij zijn dus met z’ n tweeen.

  7. Leuk al die reacties. Zou mooi zijn om met een grote groep te gaan.

  8. Ik laat morgen weten of ik mee ga! Leuke trip al spreekt het stadion mij nou niet erg aan. Wedstrijd lijkt me super!

  9. Al enige jaren in stilte groot fan van je site, ook ik kan mezelf nog geen groundhopper noemen maar heb er al wel wat bezocht. Iets wat ik in de nabije toekomst zeker vaker wil doen. Het lijkt me daarom leuk om mee te gaan dus geef me bij deze op.

  10. Leuk initiatief! Maar ik pas Joris. Ik ben er al geweest en organiseer zelf in februari een tripje naar Sheffield. Maar veel plezier.

  11. William van Holsteijn

    Ik ga ook mee, als zware jongen voor het tegengewicht!
    Ferdi Delies heeft mij aangegeven ook mee te gaan, die komt helemaal uit Groningen en heeft zojuist z´n auto al gestart heb ik begrepen!

  12. Hallo Joris, hier is nog een geïnteresseerd iemand! Waarschijnlijk wil een maat van mij ook mee, maar die hoort vrijdag of dat uitkomt met zijn werk.

  13. Hierbij een bevestiging. Zoals William zegt, ik ga mee.
    Hoe wordt betaling etc geregeld?

  14. helaas kan ik niet mee,maar een heel leuk initiatief!ik hoop een volgende keer mee te kunnen!
    alvast veel plezier met z’n allen!!

  15. Hoi Joris,

    Mooi duel! Heb zeker interesse om mee te gaan, samen met een vriend!
    Heb je net een mailtje gestuurd!

    gr Jos

  16. Het gaat lekker. Wil iedereen die meegaat mij even een mailtje sturen op doingthe116@hotmail.com? Dan heb ik jullie mailadressen en kunnen we alles roind gaan breien.

  17. Geweldig initiatief! Dit keer kan ik er niet bij zijn. Een volgende keer hopelijk wel.

  18. Geweldig initiatief, morgen vrij proberen te regelen en dan mail ik je!

  19. Geweldig idee Joris. Helaas ben ik Sjaak Afhaak. Ben dan met the family weekendje weg. Veel succes met de organisatie en maak er een toptrip van!

  20. Helaas ben ik er toch niet bij:( Maybe next time…
    Veel plezier, maar dat zal niet zo’n probleem zijn?!

  21. Hee Joris, ik hoop dat ik nog niet te laat ben. Maar zou ik nog mee kunnen?

  22. Heb er zin in! Mooi om met een aantal gelijkgestemden op pad te gaan.

    Vraag me eigenlijk af voor welke club in ons eigen land iedereen is, die meegaat.

  23. Ben er ook bij dus… Beste verjaardagskado gisteren!! Hans bedankt!!

Geef een reactie

