Doingthe116 update

November, voor mij de saaiste maand van het voetbalseizoen. Meestal weinig derby’s, geen mooie bekerpotten en er lijkt altijd weinig te gebeuren. Ik ga dan ook weinig vincken. Eigenlijk maar een potje en dat is meteen een geweldige: Wanderers v Royal Engineers en laat ik daar nou net twee kaartjes voor hebben gewonnen. Daarover komen natuurlijk wat verhalen, evenals over het andere cultvoetbalevenement #Indenbanvanabe. Ik hoop daar ook nog wat stukjes over te maken.

Doing the 116

Vier verslagen kunnen jullie de komende maand verwachten. Natuurlijk eentje over Wanderers v Royal Engineers aan het eind van de maand, maar ook over de drie wedstrijden die ik eind oktober bezocht (Wednesday v Leeds, Huddersfield v Wolves en Sunderland v Newcastle) gaan nog beschreven worden. Het was weer een toptrip.

Blogging FC

Komende maand staat mijn site vooral in het teken van die herhaling van de FA Cup finale op the Oval. Daarover dus een aantal artikelen. Ook wil ik wat stukjes schrijven die te maken hebben met #indenbanvanabe. Haarlem en Engeland dus. Voor de rest de vaste rubrieken, waaronder een Happy Hour over de pubs van Cowdenbeath. Verder wil ik nog wat aandacht besteden aan de derby’s Burnley v Blackburn en Crystal Palace v Brighton.

Naar het beloofde land

Ik had een plannetje om naar Barnet op vrijdagavond te gaan, Sutton v Bath op zaterdag en Millwall v Leeds op zondag. Dat is helaas P-P gegaan, want ik ga een week eerder al naar Londen met de vriendin. Ik kan dan wel iedere avond naar een wedstrijd gaan, maar relatietechnisch is dat geen goed idee. Ik vinck daarom maar één wedstrijd, maar wel meteen de mooiste van het jaar: Wanderers v Royal Engineers. Dat is een herhaling van de eerste FA Cup Final, uit 1872. Mooie is dat ze dan op The Kennington Oval gaan spelen, waar destijds ook de finale werd gespeeld. Genieten.

2 Reacties op “Doingthe116 update

  1. Abe… Bedoel je Abe Lenstra of verwar ik met iemand? In Heerenveen is toch een stadion naar die man vernoemd?

    Mocht je in Londen een soort cafe met open podium zien, kan je me de naam doorgeven? Dat is toch een stad waar elke poëet die het ietwat serieus meent eens moet geweest zijn. Heeft Camden eigenlijk een club? Dat is het echte mekka van het artiestenleven in Londen, en voor wie nog graag oude CDs en vinyls koopt een waar paradijs.

    Geen plannen om Celtic Europees te vincken? Moeten nog naar Benfica. Lissabon schijnt een topstad te zijn voor te bezoeken, en zoals de stand er nu uitziet zou die wedstrijd wel eens beslissend kunnen zijn voor wie samen met Barcelona doorstoot …

Geef een reactie

