DT116 op Facebook

Het moest er toch eens van komen. Dinosauriër DT116 gaat ook maar eens op Facebook. Ik heb er zelf wel een account, maar als ik er twee keer per week kom, is het veel. Ik heb meer met Twitter, maar om met mijn tijd mee te gaan heb ik nu ook een eigen Facebookpagina en ik zal die ook gaan bijhouden. Ik zie er wel de voordelen van in om een Facebookpagina te hebben. Bezoekers van mijn site, jullie dus😉, kunnen foto’s van tripjes uitwisselen, we kunnen elkaar tips geven, booking history’s uitlenen en, misschien wel het belangrijkste, lullen over het Britse voetbal. Misschien is het zelfs wel leuk om een echte DT116-trip te organiseren en met een hele groep de oversteek te maken, maar dat zien we dan wel weer. De Facebookpagina is hier te vinden.

Geef een reactie

