Video of the Week: Ron Manager

Hé, dit filmpje heb ik vorig jaar ook al gezien! Dat klopt, maar de dagen voordat de fixtures uitkomen is het Ron Manager die me gezelschap houdt op Youtube. Het wachten is deze laatste dagen veranderd in lijden en ik ben extra gevoelig voor de clubnamen en wie kan die mooier uitspreken dan Ron Manager? Ik weet dat niet alles hosanna is in het Engelse voetbal, maar voor mij blijft het het beloofde land. Wolverhampton Wanderers, Sheffield Wednesday, Preston North End, prachtig gewoon. Dit is pas echte poëzie. Ook die laatste zin “Saturday afternoon is football” klopt helemaal. Helaas moeten we nog twee maanden wachten voordat ze weer gaan voetballen op zaterdag, maar over twee dagen hebben we in ieder geval de fixtures. Dat verlicht het lijden in ieder geval al een beetje.

Geef een reactie

