Football League Show

Vorige week zondag was een mooie dag. Niet alleen promoveerde Willem II naar de eredivisie, ook werd bekend dat de BBC de komende drie jaar doorgaat met de Football League Show. Waar Match of the Day me steeds meer gaat tegenstaan, met die oeverloze analyses van mannetjes die daarvoor 40.000 pond per avond krijgen, is de FLS nog een voetbalprogramma zoals het bedoeld is. Lekker veel wedstrijden (meestal 36) laten zien en maar kort gelul. Zeker nu die mails eruit zijn geflikkerd (weg met die zogenaamde ‘interactie’) is het een heerlijk programma. Het mooiste is wanneer Steve “641 appearances and 195 goals” Claridge er zit, een echte liefhebber die op 46-jarige leeftijd nog steeds voetbalt. Ik had de laatste vijf afleveringen bewaard op DVD als aandenken, want het verhaal ging dat de BBC wegens bezuiningen zou stoppen met de FLS. Rondom Kerst waren er namelijk al enkele aflevering geschrapt vanwege budgetaire redenen. Maar gelukkig is er alsnog overeenstemming bereikt en kunnen we de komende drie seizoenen dit programma weer zien.

5 Reacties op “Football League Show

  1. Gewelsig dat ze doorgaan met The Football League Show.
    Vaste prik om daarmee op de bank in slaap te vallen zaterdagnacht.

  2. Ik vind dit ook geweldig nieuws. Ik baal alleen dat het zo laat komt. Twee kleine jongens aan mn bed op de vroege zondagochtend is voor mij vaak reden niet op te blijven. Is er nog een andere manier om het terug te kijken? Die BBC player doet het volgens mij nog niet in Nederland.
    Wel een fantastisch programme. Heerlijk zoveel goals achter elkaar.

  3. Geweldig nieuws en zelf neem ik het altijd op en goede manier om de zondagmorgen mee te beginnen (of anders de zondagavond mee te eindigen).

  4. Dat in slaap vallen gebeurt mij jammer genoeg ook vaak…. meestal haal ik the championship nog kwalijk en mis ik de rest!!!

  5. HD recorder biedt uitkomst!! 2 seizoenen geleden moest en zal ik half slapend het uit zien, nu is het een druk op de knop en zondagochtend als dochters aan het spelen zijn lekker met een bakkie koffie, in fitte toestand, mijn favoriete programma kijken.

    Deze tip was gratis. HD recorder niet helaas.

Geef een reactie

