Intro Charlton Athletic v Sheffield United

In januari was het weer eens tijd om naar The Valley te gaan. Het was ondertussen alweer zes jaar geleden en het missen van Charlton v Millwall (werd 4-4, maar vanwege luie Fransen konden we de tunnel niet over) heb ik nog altijd niet verwerkt. Charlton v Sheffield United was een topper, tussen de nummer een en twee. Charlton, dat een week eerder had gewonnen van Wednesday, won opnieuw en daarmee hebben ze de bodem gelegd voor het kampioenschap, dat ze binnenkort gaan binnenhalen. Helaas was de batterij van mijn camera snel op, maar dankzij de Iphone van SJ heb ik toch nog wat foto’s van de wedstrijd. Hier het verslag van de dag.

7 Reacties op “Intro Charlton Athletic v Sheffield United

  1. Als stadions in een bosrijk gebied je aanspreken is er keuze genoeg. Tenzij de foto wat bedrieglijk is, ziet het er qua ligging niet zo gek bijzonder uit.

    Ben verbaasd dat je Fulham niet noemt in de lijst genietbare stadions in Londen? (zonder afbreuk aan QPR, Barnet en co te doen maar Craven Cottage is toch ook een must see, lijkt me?)

  2. Ik was er ooit eens met Feyenoord voor een oefenwedstrijd.

  3. Zonder als een pervert te willen klinken, maar die tuinkabouter lijkt net in de positie om een vrouwelijke soortgenoot een beurt langs achteren te geven. Benen gespreid, kruis naar achter klaar om zijn orgaan er in te stoten, handjes naar voren om te leunen op de rug, … Beeld je heel even een vrouwelijke kabouter op de knieën voorovergebogen in net voor die Charlton kabouter. Het ligt ofwel aan de vorm van zijn benen en armen… (of aan mijn perverse geest)

  4. Mooie club, met een legendarisch stadion.

    Ik was pas geleden in een Ierse Pub in Düsseldorf en raakte aan de praat met een oude baas in een Charlton shirt. Met een paar pints is het heerlijk om de verhalen over de grote liefdes (Charlton en Feyenoord) uit te wisselen.

  5. The Valley, moet ik nog steeds vincken en staat enorm hoog op mn lijstje, heb Charlton 3 keer live gezien, 2 keer uit bij Villa uiteraard en dit seizoen bij Brentford… Ach, er moet wel wat overblijven he..

Geef een reactie

