Intro Tranmere Rovers v Bury

Het heeft even geduurd, maar hier is dan eindelijk weer een reisverslag.  Het is de eerste wedstrijd van ons kwartet rond de jaarwisseling. Op papier de minste pot, maar wel eentje die ervoor zorgde dat ik mijn eerste divisie compleet heb, een moment dat me een traantje deed wegpinken. Het was een aardig potje en Prenton Park viel me niet tegen. Hier wil ik nog wel een keertje naartoe als het goed vol zit daar. Genoeg geluld, want iedereen zit natuurlijk met smacht te wachten op het verslag en dat kun je hier lezen.

3 Reacties op “Intro Tranmere Rovers v Bury

  1. Dat doe je natuurlijk expres hé, om ons zoveel mogelijk te laten F5’en….zo lang wachten met die verslagen.

  2. Ik was in 2006 in Liverpool voor een concert van Echo & The Bunnymen en wilde in de namiddag een voetbalpot meepikken. Het was de keuze tussen Everton (LFC was geen optie want speelde niet thuis) en Tranmere. Omdat ik vreesde dat de terugreis nogal riskant was (je wilt toch tijdig op het concert arriveren als je net daarvoor de reis maakte) werd het Everton. Hoewel ik Goodison geweldig vond qua stadion bleef de interesse in Tranmere toch ergens hangen omdat het een “net niet” ground op mijn lijstje werd. Mocht ik nog eens in liverpool belanden hoop ik er eens langs te gaan (Liverpool FC trekt me niet zo en Everton heb ik al gevinckt…). Stadion ziet er, afgaand op de foto’s, ook best aardig uit🙂

  3. William van Holsteijn

    Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel wat. Ik ken dat stadion wel, maar ’t ziet er eigenlijk (op de foto’s) best fraai uit. Zeker een om te onthouden!

    Op naar het volgende verslag!

Geef een reactie

