Doingthe116 update

De eerste maand van het jaar zit er alweer op. Wat gaat de tijd toch snel, sprak opa. Het was vincktechnisch een mooie maand, met twee langere trips en een dagje naar Charlton. Die zitten er dit seizoen helaas niet meer in, maar het zijn sowieso mooie herinneringen en ik ga ze via mijn verslagen nog herbeleven.

Doing the 116

Het was een drukke maand voor me, dus heb ik geen reisverslagen online gezet. Dat gaat in februari veranderen. Het verslag van Tranmere komt voor het eind van de week online, terwijl ik ook hoop de stukjes over Barnsley, Grimsby en Carlisle deze maand af te krijgen. De Schotland-trilogie en Charlton zullen waarschijnlijk pas in maart online gaan.

Blogging FC

Het was een gekkenhuis in januari, vandaar dat er weinig is gekomen van mijn plannen. De actualiteit noopte soms om andere keuze’s te maken, zoals de situatie in Darlington en Northwich. Die actualiteit gaat er ook voor zorgen dat er een verhaaltje over Victoria Park van Burscough gaat komen. Verder een interview met een ex-speler van Sheffield United die erbij was op de Boxing Day Massacre van 1979.

Naar het beloofde land

Komende maand ga ik wat minder, maar het is dan ook een heel mooie trip: de Steel City derby. In 2006 was ik al eens op Hillsborough voor deze pot, dus werd het tijd om deze weer eens te bezoeken. Ditmaal een divisie lager, maar het zal niet minder passioneel zijn. Deze pot is zondag, vandaar een uitstekende mogelijkheid om op zaterdag nog een potje mee te pakken. Dat gaat Gresley v Stratford Town worden. Leuk stadionnetje daar en de mascotte van Gresley heet Elvis Gresley. Meer redenen hebben wij bij DT116 niet nodig om die vinck te zetten.

2 Reacties op “Doingthe116 update

  1. Komt er nog een verslag van Peterhead-Celtic, of heb ik dat gemist? Trouwens Gresley Rovers won in 1997 de Southern League voor Cheltenham Town. Maaar omdat het stadion van Gresley niet voldeed mochten ze niet promoveren naar de Conference, en promoveerde Cheltenham. Als dat niet was gebeurt, was Cheltenham misschien niet in 1999 naar de Football League gepromoveerd.

Geef een reactie

