Doingthe116 update

Net weer terug uit Engeland en over twee dagen staat er een trip naar Schotland op het programma. Het zijn mooie dagen. Nadeel is dat ik minder tijd heb om wat te schrijven, maar zo is het leven nu eenmaal. Toch gaat DT116 niet helemaal op zwart. Hieronder wat er de komende maanden allemaal op de rol staat.

Doing the 116

Afgelopen weekend vier wedstrijden en komend weekend drie wedstrijden. Gekkenhuis. Het betekent ook veel verslagen op mijn site. Geen idee welke ik allemaal in januari ga plaatsen. Ik hoop dat het lukt om de Engelse wedstrijden in ieder geval online te krijgen, maar ik kan geen garanties geven.

Blogging FC

Tot augustus heb ik het nog altijd erg druk met school, dus helaas zal ik ook deze maand niet al te veel verhalen gaan plaatsen.  Uiteraard blijven de vaste rubrieken wel verschijnen en heb ik het idee een nieuwe te starten. Achtergrondverhalen over Accrington Stanley, AFC Darwen, Andrew Watson en de Ayrshire derby staan op de rol. Verder ook nog twee die niet met een ‘A’ beginnen; over Berwick Rangers en uiteraard de FA Cup.

Naar het beloofde land

Net terug van Tranmere, Barnsley, Grimsby en Carlisle (niets ging P-P!!!) en de volgende trip staat alweer op het programma. Schotland is ditmaal het doel. We beginnen vroeg in de middag met Dundee FC v Kilmarnock in de SFA Cup. Daarna is het een kwartiertje rijden naar Forfar voor de pot tussen Forfar Athletic en Aberdeen (die laatste is de enige SPL-club die nog nooit op Station Park speelde). Het hoofdgerecht staat de volgende dag op programma, wanneer ik eindelijk mijn Celtic weer een keer zien. Voor het eerst in de geschiedenis mogen The Bhoys naar Peterhead, een stad die door en door Rangers-minded is. Moet dus mooi zijn.

3 Reacties op “Doingthe116 update

  1. Heel tof om te lezen man, veel plezier daar en benieuwd naar je ervaringen.

  2. Veel plezier bij Dundee! En ook bij die twee andere wedstrijden.

  3. Documentaire over het Schotse voetbal. Dit om je al wat in the mood te brengen voor de Schotlandtrip van dit weekend (voor zover dat nog nodig was ;))

Geef een reactie

