De Woensdagfoto: Villa Park, 1952

8 Reacties op “De Woensdagfoto: Villa Park, 1952

  1. Wees de eerste om de post te waarderen, staat er.

    Nou ik heb graag de eer! Wat is ie mooi he?

  2. Ik vind het een van de mindere woensdag foto’s! Dat ronde dak is niet bepaald een schoonheid en des te minder met die commercial..’Good Honest Beer’, nu zie overal ‘Serving The Planet’! De weg naar ‘Modern Football’ werd toen al ingezet.

    Joris weet jij trouwens wat die metalen ronde cirkels zijn die je hier ook op de achtergrond ziet. Je komt ze altijd op oude industrieterreinen tegen in England. Vraag me altijd af wat het voor dingen zijn geweest.

  3. Daar sloegen ze vroeger gas in op. Helaas verdwijnen ze steeds meer, want die dingen doen altijd heel Brits aan.

    Ga je trouwens naar Everton v Tamworth? Dat lijkt me wel een leuke pot.

  4. Holte end… WAUW, Nooit geweten dat dit zon indrukwekkende tribune was vroeger….

  5. Deze metalen cirkels staan er trouwens nog steeds!
    Toen ik naar Villa-Spurs ging, sliepen we er bijna naast (ze stonden naast ons hotel).

  6. Nee gaat niet lukken, alleen met nieuwjaarsdag WBA uit..rond 9 u met de bus vanaf Liverpool heen..zal nachtje doorgaan worden denk ik.

  7. Metalen cirkels staan er inderdaad nog steeds!

  8. Die ‘terrace’ achter de goal is ‘very impressive’. Volgens mij is bij deze wedstrijd het toeschouwersrecord op Villa Park gebroken. Er waren iets van 76.000 toeschouwers aanwezig.

    Hier trouwens ook nog een mooie foto van het ‘ovale’ Villa Park uit 1907:

    Groeten, Stephan

Geef een reactie

