Een maand lang vincken

Ik kreeg een berichtje van iemand die het plan heeft om zich helemaal gek te vincken en mede-vinckers zoekt. Wij van DT116 zijn nooit te beroerd om daaraan mee te werken, vandaar hier de oproep van Jelle: “Graag spam ik hier even iets, ik ben momenteel bezig met mijn laatste jaar van mijn Mbo opleiding Marketing Manager. Ik heb het plan opgevat om, zodra ik klaar ben met de opleiding, te gaan werken om vervolgens de centen bij elkaar te verdienen voor het volgende plan: een rondreis door Schotland/Engeland gedurende een maand/anderhalf om vervolgens verschillende stadions en wedstrijden te bezoeken. Ik heb me er al volledig op gefocust en het gaat dus ook voor de volle 100% gebeuren, echter is het natuurlijk veel leuker om zoiets met 2,3,4 personen te doen. Daarom bij deze: Als er personen zijn die net zo voetbalgek zijn als ik, de tijd en uiteraard het budget ervoor hebben en dit ‘avontuur’ met mij willen beleven, dan hoor ik het graag! Ook voor info kun je me een bericht sturen op j.visschers@hotmail.com”

3 Reacties op “Een maand lang vincken

  1. Denk dat het probleem vooral in die “maand” zit. Weinig mensen kunnen het qua gezin, job en financiën opbrengen een maand lang te gaan rondzwerven. Hij heeft in feite het perfecte plan om net na zijn opleiding, dus nog voor hij vastzit aan een baan, die tocht te ondernemen. Lijkt me alleszins een koud kunstje om steeds gezelschap te hebben, niet dezelfde personen de hele maand land maar iemand vinden die ‘m bijvoorbeeld een week of verlengd weekend vergezelt kan niet zo moeilijk zijn.

    Heeft ie de oproep ook op http://footballgroundguide.ipbhost.com/ gezet? Gezien daar veel Britten posten zou gezelschap vinden voor elke pot waar hij heen gaat geen probleem mogen zijn, en de lokale fans kunnen ‘m vast ook veel leuke verhalen over de clubs die hij bezoekt vertellen. Met een beetje geluk zelfs een gratis sofa of logeerbed in plaats van een hostel.

    Alleszins een leuk initiatief, er zullen wel zeurkousen zijn die dit gekkenwerk en geldverspilling vinden maar ik zou zeggen: go for it! Hopelijk houdt ie een online dagboek van zijn maand “on the road” bij🙂

  2. Leuk idee, zit er zelf ook voorzichtig aan te denken. Ik ben echter pas over een jaar klaar met mijn studie. Als je eenmaal fulltime werkt, dan zal het je niet zo snel meer lukken. Dus na het afstuderen is wel het ideale moment. Lijkt me interessant om hiervan op de hoogte te blijven.

  3. @Gerrit,
    Bedankt voor de tip m.b.t. de site, ziet er interessant uit!
    Het is idd lastig voor mensen met een fulltime baan, vandaar dat ik het dus wil doen na mijn studie.
    Daarnaast zijn er al vrienden die ook een weekend ‘langs willen komen’.
    Het wordt nog even uitzoeken wanneer de reis gaat plaats vinden i.v.m. fixtures, die ook nog eens een week/dag voortijd kunnen veranderen..

    Ik ben van plan de reis via Facebook bij te houden.
    Maar goed, alles zit nog in de begin fase, zodra ik wat meer informatie heb over de fixtures en dergelijke dan gaat het plannen beginnen.

    1 ding is zeker, het gaat sowieso gebeuren!

Geef een reactie

