Intro Aveley v Concord Rangers

Aan alle leuke dingen komt een eind. Helaas dus ook aan onze vincktrip. We sloten af bij Aveley. Het stadion, of eigenlijk de hoofdtribune, overtrof zelfs onze verwachtingen. De wedstrijd was ook heel vermakelijk, maar het volk dat daar rondliep was ronduit vervelend. Met name de manager van Aveley was een naar mens. Neemt niet weg dat het een heel leuke laatste dag was met de dubbel Windsor – Aveley. alles bij elkaar was het een geweldige trip. Van de vier keer dat ik een week ben gegaan, was dit toch wel de leukste. Volgende jaar weer? Wie weet. Hier in ieder geval het verslag van Aveley v Concord Rangers.

4 Reacties op “Intro Aveley v Concord Rangers

  1. Leuk stuk, mooie afsluiting en wat een tribune inderdaad. Ben het met je eens over dat landschap ten oosten van Londen. Dat straalt echt alleen maar leegte en troosteloosheid uit. Brrr. Tsja en die cockneys (en nog erger de mockneys) gedragen zich vaak typisch als hoofdstedelingen, al heb ik vorig jaar bij west ham genoeg aardige mensen ontmoet in de pub. Haha. Al konden ze bij west ham ook niet echt stoer doen over de prestaties…

  2. Damn. Wat een lekkere tribune. Dat dit nog niet eens meer dan 50 jaar oud is verbaast me, want het lijkt stukken ouder. Maar dat maakt ‘m net nog mooier. Zonde dat zulke tribunes op het hoger niveau plaats moeten ruimen, gelukkig zijn er die kleinere clubs nog voor wie zo een tribune nog aan alle noden voldoet. Die piepkleine terraces met 1 trapje en al dan niet een piepklein dak doen me terugdenken aan de talrijke amateurclubs die ik in Belgie en Ierland bezocht. Op 1 of andere manier heeft dat gemoedelijke iets dat ik meer waardeer dan die 12-in-een-dozijn grote stadions van de topclubs. Voeg er nog een tribune zoals dit aan toe en het zit al perfect nog voor de aftrap gegeven is.

  3. En het was ook nog de 100e wedstrijd die ik samen met Joris heb bezocht in de UK en Ierland, een jubileum dus. Dat we elkaar nog niet de hersens hebben ingeslagen is een teken dat wonderen bestaan😉

    • De herenliefde is in de meeste EU landen inmiddels gelegaliseerd en het taboe is stilaan aan het verdwijnen, dus geen zorgen daarover😉

      (een plagerijtje moet kunnen, hoop ik)

Geef een reactie

