Intro Watford v Birmingham City

Op onze een-na-laatste dag in de UK hadden we weinig keuze. Er waren vooral veel topwedstrijden, maar we hadden weinig zin om de hoofdprijs te betalen. Gelukkig haalde Birmingham City Europees voetbal, zodat Watford v Birmingham naar de zondag ging. Aangezien we onze afsluitende dag rondom Londen zouden gaan vincken, een ideaal scenario. Het was een aardig extraatje, maar ook niet meer dan dat. Gelukkig wel vier doelpunten en een ontmoeting met een gek mannetje. Wat dat betreft was deze dag toch geslaagd. Het verslag is hier te lezen.

6 Reacties op “Intro Watford v Birmingham City

  1. “Het was een aardig extraatje, maar ook niet meer dan dat”
    😉 Niet decadent worden hé.

  2. William van Holsteijn

    Ik zie dat er wéér een monument verdwenen is. Van het verleden kan je niet leven, maar toch weer triest dat je dat op die foto’s terugziet. Ik heb er nog op gezeten, hij was erg krap en het is eigenlijk ook wel weer bewonderenswaardig dat die East Stand het nog zo lang heeft volgehouden tov de vernieuwingsdrift op Vicarage Road!

  3. Haha een aardig extraatje…. Ik kijk een heel jaar uit naar mn jaarlijkse tripje… Erg jammer van die tribune trouwens, Veel plezier in Ierland in ieder geval volgende week!

  4. Watford … Mijn eerste wedstrijd op de Britse eilanden was er eentje van Watford, zij het niet in Watford maar uit bij West Ham. Het was 2004, en het werd 4-0 voor West Ham. De Watford fans waren in aardige getale opgekomen. Nadien toen ik in Ierland woonde en dus sowieso veel Engels voetbal kreeg te zien, haalde Watford de Premiership. Die gingen sowieso op om meteen weer terug te zakken maar ze deden geen gekke aankopen, spendeerden geen gekke bedragen en wilden gewoon van dat ene jaartje EPL genieten. Daar heb ik toch respect voor, want veel clubs zouden het geld de deur uitgooien in plaats van realistisch en bescheiden te blijven. Gek genoeg heb ik op diverse soorten internetfora al meerdere Watford fans gespreid over Europa tegengekomen. Enkel Elton John is een beetje een afstotende factor maar blijkbaar is die in het dagelijks leven een stuk aangenamer als zijn muziek klinkt. Aardig clubje en de fans die ik ontmoette waren aangenaam gezelschap. Ik gun ze zeker nog wel eens een gloriemoment in de EPL al vrees ik dat hun natuurlijke niveau eigenlijk een trapje lager is.

  5. Oh, wat is die legende rond Luther Blissett eigenlijk voor iets? Die man is op tal van internetfora een soort cultfiguur geworden, maar het is me nooit duidelijk geworden waarom precies…

Geef een reactie

