Intro Fleetwood Town v York City

Soms vallen stadions tegen, als je hoge verwachtingen hebt. En soms vallen ze mee, terwijl je er geen ruk van verwacht. Zo was het ook in Fleetwood. Highbury leek me wel aardig om de naam, maar voor de rest had ik er weinig mee. Ook met de club heb ik niet veel. Weer zo’n nieuwe club met een rijke eigenaar, dat is niet echt mijn ding. Na mijn bezoek aan Fleetwood Town ben ik helemaal om. Wat een leuke club met ditto stadion. Er staat daar zelfs een oude tribune achter een nieuwe en de Parkside Stand is hét voorbeeld van hoe het ook kan. Alles bij elkaar was dit onverwachts een heel leuk bezoekje en Fleetwood Town mag van mij best promoveren dit jaar. Het verslag van Fleetwood v York is hier te lezen.

6 Reacties op “Intro Fleetwood Town v York City

  1. The Cod Army, nice. In feite vangen ze hier dus op kibbeling van goede kwaliteit (want daar hoort cod/kabeljauw in te zitten). Beetje Spakenburgachtig, leuk.

  2. Dat Fishermen’s friend verhaal is natuurlijk geweldig.

  3. Die oude hoofdtribune: geweldig. Zou alles er nog op en aan zitten?

    Niet overwogen om die turnstile als souvenir mee te nemen?

    • Het liefst wel, maar dat is lastig te vervoeren. Die dingen zijn best zwaar. Waarschijnlijk had ik er best een mee mogen nemen, want het is een erg sympathiek clubje. Ideaal om een keertje te combineren met Blackpool op zondag.

  4. Toch jammer dat je geen goal voor de thuisclub hebt gezien, want hoewel ik weinig met goalmuziek heb, is het goalmuziekje van Fleetwood toch wel cult:

Geef een reactie

