De Woensdagfoto: Holker Street, Barrow (1987)

6 Reacties op “De Woensdagfoto: Holker Street, Barrow (1987)

  1. Als ik de naam Barrow hoor, moet ik altijd aan deze wedstrijd denken: http://www.youtube.com/watch?v=Bueyu8ZuHJo
    Het zorgde er meteen voor dat mijn interesse in het Engelse lower league voetbal werd aangewakkerd.

  2. Nu ik die wedstrijd weer eens heb gezien, vind ik het nog steeds een perfect plaatje. Barrow in november, met veel wind en regen.

    Hier trouwens nog een stel foto’s van Holker Street uit de jaren ’80: http://www.flickr.com/photos/stevieodessa/sets/72157618561124335/

  3. Inderdaad, Barrow mag je eigenlijk alleen maar in november doen. Nu is het voor mietjes.

  4. William van Holsteijn

    Doet me denken aan de tribune van VUC in Den Haag, die lijkt erg veel op die van Barrow

  5. Deze tribune staat er echter niet meer, maar het is nog steeds een aardig stadion. Ben er zelf vorige week geweest. Er was een jeugdtraining aan de gang toen een verzameling pakken op ons af kwam met de vraag wat we kwamen doen. “Nou eh, stadion bekijken?” Een van de oudere pakken vond dat erg leuk en stelde zichzelf voor als de voorzitter van Barrow. Leuk. Overigens was het die dag bepaald geen Barrowweer, want zonnig. Kortom, het was geen echte visit.

  6. Weet niet exact waarom, maar van die geografische uithoeken en schiereilandjes trekken me om 1 of andere redenen aan. Het geeft een beetje een “edge of the world” gevoel, zelfs al is het maar een uithoek van een Europees land. Dat Barrow lijkt ook een geweldig stadhuis te hebben. Stadionnetje ziet er ook leuk uit. Lijkt een ideaal uitstapje. Ik zou het eerder ’s zomers doen ; ik ga er van uit dat er, gezien de ligging aan zee, ook stranden en een seaside boulevard zijn?

Geef een reactie

