De Woensdagfoto: Elm Park, Reading

10 Reacties op “De Woensdagfoto: Elm Park, Reading

  1. Dit roept een Noord Korea gevoel bij me op. Als je in het Kim Il Sung Stadion een wedstrijd bijwoont zitten de mensen er ook allemaal in identieke kleding op de tribunes. Heel bizar. Nu is deze foto uit Reading niet dermate gedetailleerd, maar het lijkt er op dat iedereen daar ook met dezelfde outfit op de tribunes staat.

    Vanwaar komt Reading’s bijnaam The Royals eigenlijk?

    • Als je erop klikt, wordt hij groter. Dan kun je het beter zien.

      Reading ligt in Berkshire, dat is de county waar ook de koninklijke familie woont (in Windsor). Vandaar de bijnaam. Vroeger had de club trouwens de bijnaam The Biscuitmen, omdat er veel koekjesfabrieken stonden.

  2. Dat is wel different cook (om in de sfeer te blijven) dan het huidige Majeski Stadium dat trouwens voor een club als Reading een behoorlijk ding is.

  3. Even een andere vraag. Wanneer worden de fixtures bekend gemaakt? Vorig jaar 17 juni dacht ik, dus het zal wel weer rond deze datum zijn?

  4. Weer op 17 juni. Tien uur Nederlandse tijd. Dan zal ook de productie op diverse kantoren ineens flink dalenšŸ˜‰

  5. Hahaha, dat denk ik ook. Ik hoop dat Ipswich-Leeds een beetje vroeg in het seizoen is. September of oktober zou mij wel uitkomen.

  6. Ik heb al een aantal wedstrijden opgeschreven die ik wil bezoeken. Het is te hopen dat ze een beetje gunstig vallen. Voordeel van de degradatie is dat ik geen rekening hoef te houden met wedstrijden van Willem II dit seizoen.

  7. William van Holsteijn

    Hoezo????

  8. Die zijn allemaal op vrijdagavond. De weekenden heb ik dus geen wedstrijden meer die ik sowieso wil bezoeken.

  9. Even die foto op geklikt. Heel bizar. Iedereen in bijna identiek hetzelfde pak op de tribunes. In Noord Korea zie je dat ook, dress codes in stadions. Had je niet verteld dat dit Reading was, zou ik gezworen hebben dat Kim Jung-Il in de buurt was in dat stadion …

Geef een reactie

