Doingthe116 update

Mijn vinckseizoen is afgesloten na mijn tripje naar Devon. De komende maand is het nog genieten van de play-offs en de FA Cup finale, maar daarna kan het lange wachten beginnen. Pas op 17 juni worden de fixtures bekend gemaakt en daarna kunnen we nog zes weken wachten totdat de tv maatschappijen hun vinger uit de anus hebben gehaald en bekend maken welke wedstrijden er verschoven gaan worden. Daarna kan ik mijn eerste tripje weer gaan plannen en dat zal waarschijnlijk in augustus worden. Het gaan lange maanden worden.

Doing the 116

Er staan nog twee verslagen in de wachtrij en dat zijn die van afgelopen weekend. Ik hoop die ergens deze week te gaan plaatsen. Voor de rest zullen jullie het de komende tijd moeten doen met verslagen uit Nederland, België en Duitsland. Ook leuk, maar natuurlijk niet de core business. Misschien dat ik ook nog wat foto’s van oude stadions die ik bezocht heb op mijn site ga zetten, maar dat zien we dan wel.

Blogging FC

De afgelopen maand was het allemaal erg hectisch, dus heb ik een aantal verhalen die ik gepland had niet kunnen schrijven. Vervelendste was dat ik geen tijd heb gevonden om een stuk over de Devon derby te schrijven. Misschien dat het er deze maand nog van komt, maar ik vrees van niet. Komende maand vallen er namelijk veel beslissingen en ik zal me vooral daar op gaan richten. Dus reken op veel actualiteit deze maand over de play-offs, voorbeschouwingen en nabeschouwingen.

Naar het beloofde land

Helaas, er zit geen tripje meer in dit seizoen. Ik was graag naar de finale van de play-offs geweest, maar die wordt dankzij de CL niet op Wembley gespeeld. Jammer, want wat was er mooier dan Luton v Wimbledon op die heilige grond? Stiekem zou ik ook nog wel naar Wycombe Wanderers willen komende zaterdag, maar ook dat gaat niet lukken. Ach ja, op deze manier wordt de honger alleen maar groter. Toch zal 3,5 maand op een houtje bijten niet meevallen. Vooral niet omdat er geen groot eindtoernooi is.

Een Reactie op “Doingthe116 update

  1. In België beginnen de eindrondes van de lagere reeksen (in sommige gevallen reeds gestart) en daar zit ook wel nog wat leuks tussen. Dit kan als tussendoortje nog leuk zijn in afwachting van het nieuwe Britse seizoen. Eupen moet het behoud in de hoogste reeks proberen afdwingen tegenover Lommel, Waasland-Beveren (brengen allebei erg veel fans mee) en Bergen. Eupen is ook een alleraardigst stadje en leuk stadionnetje. In derde afdeling is het wegens de licenties nog afwachten wie er exact gaat meedoen ; Hoogstraten en Virton zijn een zekerheid, voorts lijkt het er op dat Sint-Niklaas en Union de eindronde wel eens zouden mogen spelen omdat Deinze en (voorlopig) Geel-Meerhout geen licentie kregen. Lyra is al zeker van deelname aan de playoffs in vierde afdeling, en daar komt wellicht nog Moeskroen-Peruwelz (veel fans) bij.

Geef een reactie

