Doing the Nostradamus

Het seizoen gaat zo langzaamaan de eindfase in. Tijd om eens de Nostradamus uit te hangen en wat voorspellingen te doen. Sta er trouwens niet van te kijken als aan het eind van het seizoen deze post ineens verdwenen is, als ik er wel erg veel fout blijk te hebben. Wil je ook voorspellen? Kopieer dan deze post en plaats jouw voorspelling erbij.

Premier League

Kampioen: Man United

Champions League: Arsenal, Chelsea, Man City

Degradanten: Blackpool, Wigan, Wolves

The Championship

Kampioen: QPR

Andere promovendi: Norwich, Leicester City

Degradanten: Preston North End, Sheffield United, Scunthorpe

League One

Kampioen: Brighton

Andere promovendi: Southampton, Peterborough

Degradanten: Dag & Red, Bristol Rovers, Plymouth, Tranmere

League Two

Kampioen: Chesterfield

Andere promovendi: Wycombe, Shrewsbury, Gillingham

Degradanten: Stockport, Barnet

Conference

Kampioen: Crawley

Andere promovendus: Luton

Degradanten: Histon, Hayes & Yeading, Eastbourne, Forest Green

10 Reacties op “Doing the Nostradamus

  1. Beetje die verslagen van je gelezen en foto’s gekeken, ziet er allemaal top uit!
    zolang er maar genoeg derby’s overblijven na dit seizoen;)

    • Zeker. Ik zit bij al die promoties en degradaties vaak te hopen dat clubs elkaar weer eens tegenkomen na veel jaar. Dit jaar hebben we al geluk met Exeter v Plymouth en Bournemouth v Southampton. Voor volgend jaar zit ik een beetje te hopen op Portsmouth v Southampton, Brighton v Crystal Palace, Swindon v Oxford en natuurlijk Chesterfield tegen de beide Sheffield clubs.

  2. Premier League

    Kampioen: Man United

    Champions League: Arsenal, Chelsea, Man City

    Degradanten: Birmingham, Wigan, Wolves

    The Championship

    Kampioen: QPR

    Andere promovendi: Norwich, Leicester City

    Degradanten: Preston North End, Sheffield United (haha), Palace (Hopen dat ze op de laatste speeldag degraderen en de tegenstanders het veld oprennen)

    League One

    Kampioen: Brighton

    Andere promovendi: Southampton, Huddersfield

    Degradanten: Swindon, Bristol Rovers, Plymouth, Tranmere

    League Two

    Kampioen: Chesterfield

    Andere promovendi: Wycombe, Shrewsbury, Rovrum (rotherham))

    Degradanten: Stockport, Barnet

    • Ben het er grotendeels ook mee eens, alleen denk ik WBA degraderen en Bournemouth promoveren ipv Huddersfield. Volgend jaar hoop ik zelf weer een paar x naar Engeland te gaan, is er dit seizoen niet van gekomen.

  3. Rezzy1878CountyRoad

    Ik ben het grotendeels wel met je eens. Alleen ga ik in The Championsip voor een sensatie, namelijk beide Welsch club naar de PL. Zou wat zijn he.. kunnen we volgend jaar de South Wales Derby op het hoogste niveau gaan bekijken. Zal een mooiere pot worden dan Red Shites vs Manure😉

  4. Premier League
    Kampioen: Arsenal
    Champions League: Manchester United, Chelsea, Spurs
    Degradanten: Blackpool, Wigan, Wolves

    The Championship
    Kampioen: QPR
    Andere promovendi: Cardiff, Leeds
    Degradanten: Preston North End, Sheffield United, Scunthorpe

    League One
    Kampioen: Brighton
    Andere promovendi: Southampton, Bournemouth
    Degradanten: Swindon, Bristol Rovers, Plymouth, Daggenham

    League Two
    Kampioen: Chesterfield
    Andere promovendi: Bury, Port Vale, Rotherham
    Degradanten: Stockport, Barnet

    Blackpool uit de premier league is wel jammer. Als West Ham zou degraderen is de wedstrijd tegen Millwall wel een leuke om te bezoeken. Sowieso wil ik volgend jaar naar West Ham voordat ze naar dat lelijke olympische stadion gaan.

    • Ik kan me alleen niet voorstellen dat West Ham degradeert. Van mij mag het, want dan hebben ze een aantal erg leuke wedstrijden en zijn die kaartjes niet zo stervensduur. Ik ga ervan uit dat ze in 2013 verhuizen en voor die tijd wil ik er nog wel een keertje naartoe.

  5. Ja, waar ik me afvraag welke van de twee Welshe clubs promoveert uit de Championship, (if not both) is er in jouw prognose geen van de twee overgebleven. Niet dat ik twijfel aan jouw expertise overigens!

  6. Hierbij mijn voorspellingen. Worden er nog prijzen verloot?😉

    Premier League

    Kampioen: Man United

    Champions League: Arsenal, Chelsea, Man City

    Degradanten: WBA, Wigan, Wolves

    The Championship

    Kampioen: QPR

    Andere promovendi: Swansea City, Cardiff City

    Degradanten: Preston North End, Sheffield United, Scunthorpe

    League One

    Kampioen: Brighton

    Andere promovendi: Southampton, Huddersfield

    Degradanten: Walsall, Bristol Rovers, Plymouth, Swindon Town

    League Two

    Kampioen: Chesterfield

    Andere promovendi: Wycombe, Shrewsbury, Port Vale

    Degradanten: Stockport, Barnet

    Conference

    Kampioen: Luton

    Andere promovendus: Crawley

    Degradanten: Histon, Hayes & Yeading, Eastbourne, Forest Green

Geef een reactie

